Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/8077
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАндрес, Андрій-
dc.contributor.authorБоднар, Іванна-
dc.date.accessioned2017-10-25T11:49:45Z-
dc.date.available2017-10-25T11:49:45Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationАндрес А. Концепція організації процесу фізичного виховання студентів з різним рівнем функціонально-резервних можливостей / Андрій Андрес, Іванна Боднар // Історія фізичної культури і спорту народів Європи : зб. тез доп. І Міжнар. наук. конгр. істориків фіз. культури. - Луцьк, 2017. - С. 27.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/8077-
dc.description.abstractРезультати досліджень доповнили дані інших фахівців про особливості осіб з відхиленнями у стані здоров'я. Було встановлено, що студенти з низьким і нижчим від середнього рівнями функціонально-резервних можливостей відрізняються, іноді - суттєво, за низкою показників фізичного розвитку, психічного стану, фізичної підготовленості, рухової активності від колег з вищими функціональними резервами. Вони утворюють групу підвищеного ризику суттєвого погіршення здоров'я, тому потребують підвищеної уваги батьків, педагогів, медичних працівників. Отримані дані дали можливість обґрунтувати зміст та основи управління процесом фізичного виховання осіб з різними можливостями в умовах єдиного процесу навчання. Розроблена нами концепція управління інтегративним фізичним вихованням у ВУЗах розкриває ідеологічні, аксіологічні та гносеологічно- методичні засади, мету, завдання та умови реалізації цих завдань. Вона містить обґрунтовані засоби й форми інтегративного фізичного виховання студентівз різними рівнями здоров'я, зміст його напрямів: здоров'язбережного, здоров'яформувального, здоров'явідновлювального та адаптивного.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectфізичне вихованняuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectфункціонально-резервні можливостіuk_UA
dc.titleКонцепція організації процесу фізичного виховання студентів з різним рівнем функціонально-резервних можливостейuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File SizeFormat 
А. Андрес, І. Боднар.pdf96.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.