Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/8077
Title: Концепція організації процесу фізичного виховання студентів з різним рівнем функціонально-резервних можливостей
Authors: Андрес, Андрій
Боднар, Іванна
Keywords: фізичне виховання
студенти
функціонально-резервні можливості
Issue Date: 2017
Citation: Андрес А. Концепція організації процесу фізичного виховання студентів з різним рівнем функціонально-резервних можливостей / Андрій Андрес, Іванна Боднар // Історія фізичної культури і спорту народів Європи : зб. тез доп. І Міжнар. наук. конгр. істориків фіз. культури. - Луцьк, 2017. - С. 27.
Abstract: Результати досліджень доповнили дані інших фахівців про особливості осіб з відхиленнями у стані здоров'я. Було встановлено, що студенти з низьким і нижчим від середнього рівнями функціонально-резервних можливостей відрізняються, іноді - суттєво, за низкою показників фізичного розвитку, психічного стану, фізичної підготовленості, рухової активності від колег з вищими функціональними резервами. Вони утворюють групу підвищеного ризику суттєвого погіршення здоров'я, тому потребують підвищеної уваги батьків, педагогів, медичних працівників. Отримані дані дали можливість обґрунтувати зміст та основи управління процесом фізичного виховання осіб з різними можливостями в умовах єдиного процесу навчання. Розроблена нами концепція управління інтегративним фізичним вихованням у ВУЗах розкриває ідеологічні, аксіологічні та гносеологічно- методичні засади, мету, завдання та умови реалізації цих завдань. Вона містить обґрунтовані засоби й форми інтегративного фізичного виховання студентівз різними рівнями здоров'я, зміст його напрямів: здоров'язбережного, здоров'яформувального, здоров'явідновлювального та адаптивного.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/8077
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File SizeFormat 
А. Андрес, І. Боднар.pdf96.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.