Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/6375
Title: Порівняння думок учнів, учителів та батьків щодо значущості різних організаційних форм фізичного виховання у загальноосвітніх школах
Authors: Петришин, Юрій
Keywords: фізичне виховання
школярі
організаційні форми
Issue Date: 2013
Citation: Петришин Ю. Порівняння думок учнів, учителів та батьків щодо значущості різних організаційних форм фізичного виховання у загальноосвітніх школах / Петришин Юрій // Науковий часопис [Нац. пед. ун-ту ім. М. П. Драгоманова]. Серія 15, Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : [зб. наук. пр.]. - Київ, 2013. - Вип. 7(33), т. 2 (Н-Я). - С. 72-77.
Abstract: Виявлено форми фізичного виховання, які користуються популярністю серед учнів і є доцільними на думку батьків та вчителів фізичної культури. Застосовувалися методи аналізу й узагальнення емпіричних даних і даних літератури. Зокрема було опрацьовано понад 150 літературних джерел вітчизняних авторів. Було проведено опитування (анкетування) 182 учителів фізичної культури зі 102 середніх загальноосвітніх навчальних закладів. Опитано 1017 учнів середнього шкільного віку і їхніх батьків. Для обробки застосовані були методи математичної статистики. Визначено, що серед усіх форм фізичного виховання, користуються найбільшою популярністю серед учнів заняття у секції і участь у змаганнях. Виявлено, що окрім цих форм, учителі фізичної культури надають великого значення малим формам фізичного виховання. З'ясовано, що малі форми фізичного виховання вважаються найоптимальнішими з точки зору батьків. Порівнюються рейтинги значущості форм фізичного виховання, складені школярами, батьками і вчителями фізичної культури.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/6375
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File SizeFormat 
Петришин Ю..pdf993.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.