Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/6373
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПасічник, Вікторія-
dc.date.accessioned2017-02-06T08:12:37Z-
dc.date.available2017-02-06T08:12:37Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПасічник В. М. Вплив експериментальної методики використання інтегрально-розвивальних м'ячів на показники розумових здібностей дітей старшого дошкільного віку / Пасічник В. М. // Науковий часопис [Нац. пед. ун-ту ім. М. П. Драгоманова]. Серія 15, Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : [зб. наук. пр.]. - Київ, 2013. - Вип. 7(33), т. 2 (Н-Я). - С. 49-56.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/6373-
dc.description.abstractФізичне та інтелектуальне становлення особистості дитини розглядається і здійснюється частіше ізольовано один від одного, в межах фізичного і розумового виховання, де кожному виду відповідають свої специфічні завдання, засоби і методи рішення. Одним з перспективних шляхів оптимізації фізичного виховання в дошкільних освітніх установах є впровадження інноваційних технологій, які спрямовані на інтегрований розвиток фізичних і розумових здібностей дітей. Розроблена і впроваджена експериментальна методика з використанням інтегрально-розвивальних м'ячів дозволяє покращити показники розумових здібностей дітей старшого дошкільного віку, сприяє успішній підготовці до школи.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectфізичне вихованняuk_UA
dc.subjectдіти старшого дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectрозумові здібностіuk_UA
dc.subjectінтегрально-розвивальні м'ячіuk_UA
dc.titleВплив експериментальної методики використання інтегрально-розвивальних м'ячів на показники розумових здібностей дітей старшого дошкільного вікуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File SizeFormat 
Пасічник В..pdf1.29 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.