Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/5947
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSkidan, Anna-
dc.contributor.authorSevdalev, Sergei-
dc.contributor.authorVrublevsky, Yevgeniy-
dc.contributor.authorСкидан, Анна-
dc.contributor.authorСевдалев, Сергій-
dc.contributor.authorВрублевский, Євген-
dc.date.accessioned2016-11-11T09:13:52Z-
dc.date.available2016-11-11T09:13:52Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationSkidan A. Methodological directive effect of shaping classes for femail students / Anna Skidan, Sergei Sevdalev, Yevgeniy Vrublevsky // Фізична активність, здоров'я і спорт. - 2013. - № 4(14). - С. 65 - 72.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/5947-
dc.descriptionЄдина державна програма з фізичної культури для вищих навчальних закладів, на думку фахівців, не забезпечує оптимального обсягу рухової активності студентів. Сформована ситуація ще більше ускладнюється зниженням інтересу учнівської молоді до традиційних занять фізичною культурою і відсутністю в неї стійкої потреби в руховій активності, що обумовлює необхідність пошуку нових засобів, методів і форм фізичного виховання. Мета роботи: теоретично обґрунтувати, розробити та апробувати оздоровчу методику занять шейпінгом зі студентками в процесі фізичного виховання. Методи та організація дослідження: теоретичний аналіз і узагальнення; педагогічний експеримент за участю 15 студенток із зайвими жировими відкладеннями; заняття тривалістю 60 хв проводилися по 2 рази на тиждень упродовж 3 місяців; методи математичної статистики: X , m, t крит. Результати дослідження. Проведений педагогічний експеримент містив застосування цілеспрямованого комплексу вправ за «шейпінг програмою» з певною послідовністю впливу, з урахуванням індивідуальних параметрів фігури для кожної дівчини на основі комп’ютерної програми. До початку експерименту маса тіла, показники обхватних розмірів (талія, сідниці, стегно) достовірно (р<0,05) відрізнялися від оптимальних для обстежуваних цієї вікової категорії. По закінченні педагогічного експерименту відмінності між розрахунковими ідеальними і фактичними показниками маси тіла, обхватних розмірів і чотирьох із восьми жирових складок студенток стали недостовірними (р>0,05). Відмінності у величині жирових складок стегна залишилися достовірними, хоча вони мали тенденцію до зменшення. Висновок – розроблена методика занять шейпінгом дозволила нормалізувати масу тіла.uk_UA
dc.description.abstractExperts consider that the integrated state physical education curriculum for higher schools does not ensure optimum bulk of motion activity for students. Decline of students’ interest to classical exercises as well as lack of stable need for physical activity aggravates the situation even more, which denotes that the search for new means, methods and forms of physical education remains current. The objective of the research: to present a theoretical substantiation, to elaborate and test fitness methodology of shaping for female students as a part of physical education classes. Reasearch methods and management: theoretical analysis and generalization; educational experiment involving 15 female students suffering from overweight; 60 min. long classes were held twice a week within 3 months; methods of mathematical statistics: X , m, t crit. Research results. The educational experiment consisted in application of purposeful set of shaping exercises with a particular succession of the effect, with a glance at individual body dimensions for each female student calculated with the help of a computer programme. Before the beginning of the experiment body weight, girth dimensions (waist, buttocks, and thigh) differed reliably (р<0,05) from optimal ones peculiar to this age category. After the completion of the experiment the difference between estimate ideal indices and factual body weight indices, of embracing dimensions and of four from eight folds of fat became not valid (р >0,05). Size differences of the thigh folds of fat became significant though with a tendency to diminution. Conclusion – the elaborated methodology of shaping activities allowed normalizing body weight.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectшейпінгuk_UA
dc.subjectстуденткиuk_UA
dc.subjectздоров'яuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectстатураuk_UA
dc.subjectfemale studentsuk_UA
dc.subjectshaping fitnessuk_UA
dc.subjectconstitutionuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.titleMethodological directive effect of shaping classes for femail studentsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Науковий журнал "Фізична активність, здоров'я і спорт"

Files in This Item:
File SizeFormat 
А. Скідан, С. Севдалев, Є. Врублеський.pdf336.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.