Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/5855
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАндрєєва, Олена-
dc.contributor.authorСаїнчук, Ольга-
dc.date.accessioned2016-10-25T08:10:25Z-
dc.date.available2016-10-25T08:10:25Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationАндрєєва О. Обгрунтування та розроблення програми занять скандинавською ходьбою для школярів молодшого шкільного віку / Олена Андрєєва, Ольга Саїнчук // Фізична активність, здоров'я і спорт. - 2015. - № 1. - С. 3 - 10.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/5855-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано й узагальнено досвід вітчизняних і зарубіжних фахівців щодо застосування інноваційних технологій рухової активності школярів молодших класів. Мета дослідження полягала в обґрунтуванні, розробленні та експериментальній перевірці програми занять скандинавською ходьбою в позаурочний час для дітей молодшого шкільного віку, спрямованої на підвищення показників їхнього фізичного стану. Дослідження проводилися на базі загальноосвітньої школи №255 (м. Київ), у педагогічному експерименті взяли участь 187 дітей 2–4 класів. За результатами дослідження розроблено програму занять «Скандинавська ходьба: інноваційний здоров’яформувальний вектор у фізичному вихованні молодших школярів». Ефективність застосування програми проявилася в поліпшені показників фізичного стану, зокрема рівня фізичного здоров’я, адаптаційних можливостей, працездатності, фізичної підготовленості, підвищенні мотивації до рекреаційно-оздоровчих занять.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectскандинавська ходьбаuk_UA
dc.subjectоздоровчі заняттяuk_UA
dc.subjectшколяріuk_UA
dc.titleОбгрунтування та розроблення програми занять скандинавською ходьбою для школярів молодшого шкільного вікуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Науковий журнал "Фізична активність, здоров'я і спорт"

Files in This Item:
File SizeFormat 
О. Андрєєва, О. Саїнчук.pdf398.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.