Формування і розвиток розумових здібностей у дітей молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2007

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Метою дослідження було вивчення впливу рухливих ігор на інтелектуальний розвиток молодших школярів 7-9 років із затримкою психічного розвитку. Методи досліджень: аналіз і узагальнення науково-методичної літератури; педагогічний експеримент, психодіагностичні методи, методи математичної статистики. В роботі вивчено рівень інтелекту молодших школярів із затримкою психічного розвитку, а зокрема таких психічних процесів як увага, пам’ять, мислення і конструктивна діяльність. Крім цього, досліджено вплив рухливих ігор на ці психічні процеси і виявлено, що рухливі ігри більш позитивно, ніж інші засоби фізичного виховання, впливають на рівень інтелекту молодших школярів із затримкою психічного розвитку.

Опис

Ключові слова

фізичне виховання, рухливі ігри, затримка психічного розвитку, розумові здібності

Бібліографічний опис

Формування і розвиток розумових здібностей у дітей молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку / Орест Лесько [та ін.] // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. культури та спорту. - Львів, 2007. - Вип. 11, т. 2. - С. 220 - 224.