Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36031
Title: Аналіз результатів експериментальної програми фізичної терапії для дітей із плоско-вальгусною деформацією стоп в умовах спеціалізованого дитячого дошкільного закладу
Other Titles: Analysis of the results of an experimental program of physical therapy for children with flat-valgus deformity of the feet in the conditions of a specialized children’s preschool
Authors: Присяжнюк, Уляна
Вовканич, Андрій
Prysiazhniuk, Uliana
Vovkanych, Andrii
Keywords: експериментальні програми
порівняльні результати
плоско-вальгусна деформація стоп
діти дошкільного віку
спеціалізований дитячий дошкільний заклад
experimental programs
comparative results
specialized children’s preschool
flat-valgus foot deformity
preschool children
Issue Date: 2024
Citation: Присяжнюк У. І. Аналіз результатів експериментальної програми фізичної терапії для дітей із плоско-вальгусною деформацією стоп в умовах спеціалізованого дитячого дошкільного закладу / Присяжнюк У. І., Вовканич А. С. // Rehabilitation & Recreation. – 2024. – Vol. 18, N 1. – P. 45–52. DOI https://doi.org/10.32782/2522-1795.2024.18.5 (Scopus)
Series/Report no.: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського в базах даних Scopus та WoS;
Abstract: Мета – проаналізувати та порівняти отримані результати обстеження дітей після проведення програми реабілітації, яка розроблена та прийнята у ДДЗ, а також після проведення експериментальної програми. The purpose of our study is to evaluate, analyze and compare the results of the examination of children after the rehabilitation program, which was developed and adopted in a children’s preschool, as well as after the experimental program.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/36031
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК в базах даних Scopus, WoS, Tomson Reuters

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vovkanych A..pdf758.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.