Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35834
Title: Маркетингові дослідження чинників щодо поведінкових намірів покупців під час livestream shopping
Other Titles: Marketing research of factors regarding the behavioral intentions of buyers during livestream shopping
Authors: Вовчанська, Ольга
Іванова, Лілія
Vovchanska, Olha
Ivanova, Liliia
Keywords: покупки у прямому ефірі
маркетингові дослідження
поведінкові наміри покупців
behavioral intentions of buyers
Marketing researches
livestream shopping
Issue Date: 2024
Citation: Bовчанська О. М. Маркетингові дослідження чинників щодо поведінкових намірів покупців під час livestream shopping / Bовчанська О. М., Іванова Л. О. // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг : тези доп. ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (23–24 лют. 2024 р.). – Рівне, 2024. – С. 22–27.
Series/Report no.: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського в базах даних Scopus та WoS;;
Abstract: Livestream shopping є доволі складною та затратною, але привабливою маркетинговою стратегією з великим економічним потенціалом і соціальним впливом. Глибше розуміння чинників та механізмів впливу на поведінкові наміри під час livestream shopping дозволяє створити більшу цінність для бізнесу, споживачів і суспільства загалом. Livestream shopping is a rather complex and expensive, but attractive marketing strategy with great economic potential and social impact. A deeper understanding of the factors and mechanisms of influence on behavioral intentions during livestream shopping allows to create greater value for business, consumers and society in general.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35834
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivanova Liliia.pdf705.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.