Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35499
Title: Напрями використання застосунків і систем штучного інтелекту в цифровому маркетингу
Other Titles: Directions for using artificial intelligence applications and systems in digital marketing
Authors: Вовчанська, Ольга
Іванова, Лілія
Vovchanska, Olha
Ivanova, Liliia
Keywords: штучний інтелект
цифровий маркетинг
використання застосунків і систем
Artificial Intelligence
digital marketing
використання застосунків і систем
Issue Date: 14-Dec-2023
Publisher: КПІ імені Ігоря Сікорського
Citation: Вовчанська О. М. Напрями використання застосунків і систем штучного інтелекту в цифровому маркетингу / Вовчанська О. М., Іванова Л. О. // B2B Marketing : зб. наук. пр. XVII Міжнар. наук.-практ. конф. (14–15 груд.). – Київ : КПІ імені Ігоря Сікорського, 2023. – С. 47–49.
Series/Report no.: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
Abstract: Еволюція штучного інтелекту (ШІ) кардинально змінила динаміку сучасного світу. Тепер ШІ виконує завдання, які зазвичай асоціюються з розумовими та когнітивними здібностями людини. Одним з найвагоміших напрямів застосування ШІ є сфера цифрового маркетингу для підвищення продуктивності діяльності підприємств різних галузей економіки. The evolution of artificial intelligence (AI) has radically changed the dynamics modern world. AI now performs tasks normally associated with mental and cognitive abilities of a person. One of the most important areas of application of AI is the field of digital marketing for improvement productivity of enterprises in various sectors of the economy.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35499
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivanova Liliia.pdf250.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.