Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35350
Title: Солідарний туризм як новий маркетинговий концепт у сфері туризму
Other Titles: Solidarity tourism as a new marketing concept in the field of tourism
Authors: Іванова, Лілія
Вовчанська, Ольга
Шамов, Антон
Ivanova, Liliia
Vovchanska, Olha
Shamov, Anton
Keywords: туризм
туристична індустрія
маркетинг
туристичний маркетинг
солідарний туризм
tourism
marketing
tourism marketing
tourist industry
saltgift tourism
Issue Date: 21-Sep-2023
Publisher: ЛДУФК імені Івана Боберського
Citation: Іванова Л. О. Солідарний туризм як новий маркетинговий концепт у сфері туризму / Л. О. Іванова, О. М. Вовчанська, А. О. Шамов // Альтернативний туризм : зб. матеріалів II Міжнар. наук.-практ. семінару (21 верес. 2023 р.). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – С. 135–139.
Series/Report no.: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
Abstract: Солідарний туризм прийнято вважати однією з форм стійкого розвитку, причому, зауважимо, що в солідарному туризмі в центрі уваги перебуває людина включно з еконо– мічним аспектом. Solidarity tourism is considered one of the forms sustainable development, and note that in solidarity in tourism, the focus is on a person, including economic spiritual aspect.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/35350
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivanova L..pdf245.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.