Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34819
Title: Особливості формування маркетингових стратегій у закладах гостинності в сучасних умовах
Other Titles: Peculiarities of the formation of marketing strategies in hospitality establishments in modern conditions
Authors: Тихоновський, Максим
Гузар, Уляна
Tykhonovskyi, Maksym
Huzar, Uliana
Keywords: стратегія
маркетинг
гість
успіх
індустрія гостинності
strategy
marketing
guest
success
industry hospitality
Issue Date: 12-Oct-2023
Publisher: ЛДУФК імені Івана Боберського
Citation: Тихоновський М. Особливості формування маркетингових стратегій у закладах гостинності в сучасних умовах / Максим Тихоновський, Уляна Гузар // Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : зб. тез доп. IV Міжнар. наук.-практ. конф. (12 жовтня 2023 р., м. Львів). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – С. 355–358.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34819
Appears in Collections:"Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Huzar.pdf607.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.