Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34587
Title: Теоретико-методологічні підходи до трансформації фізичного виховання учнів у закладах загальної середньої освіти
Other Titles: Theoretical and Methodological Approaches to the Transformation of Physical Education of Students in Institutions of General Secondary Education
Authors: Сороколіт, Наталія Стефанівна
Sorokolit, Nataliia Stefanivna
Keywords: вчитель
фізична культура
сучасні підходи
ключові компетентності
школярі
заклади освіти
професійний розвиток
трансформація
освітній процес
teacher
physical culture
educational process
modern approaches
schoolchildren
transformation
key competencies
educational institutions
professional development
Issue Date: 2023
Publisher: ЛДУФК імені Івана Боберського
Citation: Сороколіт Н. С. Теоретико-методологічні підходи до трансформації фізичного виховання учнів у закладах загальної середньої освіти : дис. ...д-ра наук з фіз. виховання та спорту : 24.00.02 / Сороколіт Наталія Стефанівна. – Львів, 2023. – 553 с.
Series/Report no.: дисертації;
Abstract: Мета дослідження: науково обґрунтувати теоретико-методологічні підходи до трансформації системи фізичного виховання відповідно до концептуальних положень Нової української школи. The purpose of the research: to scientifically substantiate the theoretical and methodological approaches to the transformation of the physical education system in accordance with conceptual provisions of the New Ukrainian School.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34587
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
sorokolit.dis_.pdf14.4 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.