Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33928
Title: Модернізація санаторно-курортного господарства як чинник маркетингової політики регіонального розвитку туризму
Other Titles: Modernization of the sanatorium-resort economy as a factor in the marketing policy of regional tourism development
Authors: Голод, Андрій
Головчук, Юлія
Мороз, Соломія
Дудаш, Олександр
Holod, Andrii
Holovchuk, Yuliia
Moroz, Solomiia
Dudash, Oleksandr
Keywords: модернізація
туризм
санаторно-курортне господарство
регіон
маркетингова політика
modernization
tourism
spa and wellness industry
region
marketing policy
Issue Date: 2022
Citation: Модернізація санаторно-курортного господарства як чинник маркетингової політики регіонального розвитку туризму / Голод А. П., Головчук Ю. О., Мороз С. Р., Дудаш О. І. // Інтернаука. Серія : Економічні науки. – 2022. – № 9. – С. 1–15. https://doi.org/10.25313/2520-2294-2022-9-8235
Series/Report no.: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
Abstract: У статті обґрунтовано теоретико-методологічні засади дослідження модернізаційних процесів у туристичній сфері та сформовано практичні підходи для кількісного і якісного її оновлення на прикладі санаторно-курортного господарства, зокрема в контексті маркетингової політики регіонального розвитку туризму. Модернізація трактується як зміни, які відбуваються з об'єктами, шляхом оновлення властивостей для відповідності їх сучасним нормам, а бо ж процеси покращення наявних умов та параметрів для переходу на новий (інноваційний) рівень розвитку. Отже модернізація не виключає інноваційний розвиток, а є просто ширшим за масштабами та можливими наслідками процесом, який охоплює усі види економічної діяльності в регіоні та спрямований на їх прогресивні якісні та кількісні зміни. Відповідно, метою модернізаційних процесів у регіоні є його збалансований розвиток. y. The article deals with the theoretical and methodological principles of the study of modernization processes in the tourism sphere and forms practical approaches for its quantitative and qualitative renewal on the example of the spa and wellness industry, in particular in the context of the marketing policy of regional tourism development.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33928
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Holod Andr..pdf334.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.