Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33833
Title: Оцінювання грамотності у фізичній культурі дітей шкільного віку : основні підходи та інструменти
Other Titles: Аssessment of physical literacy of school-age children: basic approaches and tools
Authors: Павлова, Юлія
Pavlova, Yuliia
Keywords: грамотність
фізична культура
школярі
методика
literacy
physical education
students
methods
Issue Date: 21-Apr-2023
Citation: Павлова Ю. Оцінювання грамотності у фізичній культурі дітей шкільного віку : основні підходи та інструменти / Юлія Павлова // Науковий дискурс у фізичному вихованні і спорті. – 2023. – № 1. – С. 47–57.
Abstract: Метою дослідження був аналіз підходів та розроблених на їхній основі інструментів / методик, що дають змогу цілісно оцінити грамотність у фізичній культурі дітей шкільного віку. The purpose of the study was analysis of approaches and developed on theirs based on the tools / methods that give be able to holistically assess literacy in physical education culture of school children.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33833
Appears in Collections:Науковий журнал "Науковий дискурс у фізичному вихованні і спорті"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PAVLOVA.pdf238.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.