Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33213
Title: Методологічні засади соціалізації туризму
Other Titles: Methodological principles of tourism socialization
Authors: Голод, Андрій
Феленчак, Юлія
Графська, Орислава
Holod, Andrii
Felenchak, Yuliia
Grafska, Oryslava
Keywords: соціалізація
туризм
соціальна доктрина
принципи
підходи
socialization
tourism
social doctrine
principles
approaches
Issue Date: 2021
Citation: Голод А. П. Методологічні засади соціалізації туризму / Голод А. П., Феленчак Ю. Б., Графська О. І. // Економіка та суспільство. - 2021. - Вип. 30. - С. 1-5. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-30-22
Series/Report no.: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;;
Abstract: Стаття присвячена обґрунтуванню методологічних засад соціалізації туризму в контексті формування соціальної доктрини туризму в Україні. Аргументовано, що основою соціалізації туризму є туристичний потенціал певної території, який формується туристичними ресурсами і попитом на них, а також наявністю туристичних підприємств та організацій із кваліфікованим персоналом. Обґрунтовано такі принципи соціалізації туризму як відповідальність, доступність, безпечність, збалансованість і конвергентність. Сформульовано методологічні підходи до наукового аналізу соціалізації туризму, які мають бути врахованими при формуванні та реалізації соціальної доктрини туризму, – системний, синергетичний, процесний, аксіологічний, деонтологічний. З урахуванням запропонованих принципів та підходів до наукового аналізу соціалізації туризму виокремлено п’ять компонентів цього процесу, на яких має базуватися розроблення соціальної доктрини туризму: соціальний туризм, туристична акультурація, безпека туризму, якість туристичних послуг, національні цінності.The article is devoted to the justification of the methodological foundations of the socialization of tourism in the context of the formation of the social doctrine of tourism in Ukraine. It is argued that the basis of the socialization of tourism is tourism potential of a certain territory, which is formed by tourist resources and demand for them, as well as the availability of tourist resources enterprises and organizations with qualified personnel. The following principles of tourism socialization are substantiated such as responsibility, availability, safety, balance and convergence.
URI: http://localhost:8080/handle/34606048/33213
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
635-Текст статті-609-1-10-20211002.pdf309.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.