Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/3261
Title: Дискримінантний аналіз як метод педагогічного контролю рухової і функціональної підготовленості хлопців середніх класів
Authors: Іващенко, Ольга
Худолій, Олег
Єрмакова, Тетяна
Цеслицка, Мирослава
Станкевич, Блажей
Мушкета, Радослав
Keywords: функціональна підготовленість
рухова підготовленість
педагогічний контроль
дискримінантний аналіз
Issue Date: 2015
Citation: Дискримінантний аналіз як метод педагогічного контролю рухової і функціональної підготовленості хлопців середніх класів / Іващенко Ольга [та ін.] // Моделювання та інформаційні технології у фізичному вихованні і спорті : матеріали ХІ Міжнар. наук. конф. - Х., 2015. - С. 44 - 49.
Abstract: Мета дослідження — визначити модель класифікації стану рухової підготовленості хлопців 7—9 класів.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/3261
Appears in Collections:"Моделювання та інформаційні технології у фізичному вихованні і спорті"

Files in This Item:
File SizeFormat 
11-ivashenko.pdf79.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.