Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/3202
Title: Сегментація ринку фізкультурно-оздоровчих послуг
Authors: Дутчак, Юрій
Keywords: маркетинг
фізкультурно-оздоровчі послуги
сегментація ринку
Issue Date: 2015
Citation: Дутчак Ю. Сегментація ринку фізкультурно-оздоровчих послуг / Юрій Дутчак // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Євгена Приступи. - Л., 2015. - Вип. 19, т. 4. - С. 26 - 30.
Abstract: У статті охарактеризовано окремі аспекти підвищення ефективності діяльності закладів фізичної культури і спорту шляхом використання маркетингових підходів. Здійснено сегментацію ринку фізкультурно-оздоровчих послуг з метою визначення потенційних споживачів цих послуг. Встановлено, що найбільш перспективним для залучення нових клієнтів фітнес-центрів є їх взаємодія з туристичними агентствами.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/3202
Appears in Collections:"Молода спортивна наука України"

Files in This Item:
File SizeFormat 
Дутчак_4.pdf315.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.