Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30650
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSkalski, Dariusz-
dc.contributor.authorZabolotna, Oksana-
dc.contributor.authorKowalski, Damian-
dc.contributor.authorKindzer, Bogdan-
dc.contributor.authorСкальський, Даріуш-
dc.contributor.authorЗаболотна, Оксана-
dc.contributor.authorКовальський, Даміан-
dc.contributor.authorКіндзер, Богдан-
dc.date.accessioned2021-09-22T10:23:16Z-
dc.date.available2021-09-22T10:23:16Z-
dc.date.issued2021-09-22-
dc.identifier.citationAssessment of the organization of physical education classes at the secondary level-survey research / Dariusz Skalski, Oksana Zabolotna, Damian Kowalski, Bogdan Kindzer // Kultura fizyczna i edukacja zdrowotna : Wybrane zagadnienia w aspekcie pedagogicznym. - Starogard Gdański, 2021. - P. 13-29.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30650-
dc.description.abstractStreszczenie Regularna aktywność fizyczna sprzyja zachowaniu zdrowia, neutralizuje stres, kształtuje ciało i pozwala na regularne odnawianie sił fizycznych i psychicznych. Ważną rolę w tworzeniu tak istotnego dla zdrowego życia kanonu postępowania pełni szkoła. To właśnie w szkole, na lekcjach wychowania fizycznego, promujemy aktywność i możemy wyrabiać całożyciowe nawyki zdrowotne uczniów. Twórcy podstawy programowej scharakteryzowali szkolny przedmiot wychowanie fizyczne i wyrazili oczekiwania związane z jego realizacją: Wychowanie fizyczne pełni ważne funkcje edukacyjne, rozwojowe i zdrowotne: wspiera rozwój fizyczny, psychiczny, intelektualny i społeczny uczniów oraz kształtuje obyczaj aktywności fizycznej i troski o zdrowie w okresie całego życia, wspomaga efektywność procesu uczenia się oraz pełni wiodącą rolę w edukacji zdrowotnej uczniów. Oczekiwania wobec współczesnego wychowania fizycznego wymagają nowych standardów przygotowania ucznia do całożyciowej aktywności fizycznej i troski o zdrowie. Резюме Регулярна фізична активність зміцнює здоров’я, нейтралізує стрес, формує тіло і дозволяє регулярно відновлювати фізичні та розумові сили. Школа відіграє важливу роль у формуванні канону поведінки, вкрай необхідного для здорового життя. Саме в школі, під час уроків фізкультури, ми сприяємо розвитку активності та формуємо звички в учнів здорового способу життя. Автори основної навчальної програми охарактеризували шкільний предмет фізичне виховання та очікують результатів від її впровадження: Фізичне виховання виконує важливі освітні, розвиваючі та оздоровчі функції: підтримує фізичний, розумовий, інтелектуальний та соціальний розвиток учнів та формує звичку до фізичного діяльності та охорони здоров’я протягом періоду усього життя, підтримує ефективність навчального процесу та відіграє провідну роль у медичному вихованні учнів. Очікування від сучасного фізичного виховання вимагають нових стандартів підготовки учнів до фізичної активності протягом усього життя та постійної турботи про здоров’я.uk_UA
dc.language.isopluk_UA
dc.subjectphysical educationuk_UA
dc.subjectphysical educationuk_UA
dc.subjectlessonsuk_UA
dc.subjectsports activitiesuk_UA
dc.subjectschool youthuk_UA
dc.subjectфізична культураuk_UA
dc.subjectфізичне вихованняuk_UA
dc.subjectурокиuk_UA
dc.subjectспортивні заходиuk_UA
dc.subjectшколяріuk_UA
dc.titleAssessment of the organization of physical education classes at the secondary level-survey researchuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Культура фізична_збірник_ 2021_removed.pdf370.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.