Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30584
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРуденко, Владислава-
dc.contributor.authorГузар, Уляна-
dc.contributor.authorRudenko, Vladyslava-
dc.contributor.authorHuzar, Uliana-
dc.date.accessioned2021-09-17T11:23:14Z-
dc.date.available2021-09-17T11:23:14Z-
dc.date.issued2021-09-17-
dc.identifier.citationРуденко В. Формування та реалізація маркетингової політики підприємств індустрії гостинності / Владислава Руденко, Уляна Гузар // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. - Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2021. - С. 129-130.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/30584-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингова політикаuk_UA
dc.subjectготельно-ресторанний бізнесuk_UA
dc.titleФормування та реалізація маркетингової політики підприємств індустрії гостинностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IHT_2021_S2_37_129-130.pdf596.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.