Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/28657
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРуденко, В.-
dc.contributor.authorГузар, У.-
dc.contributor.authorRudenko, V.-
dc.contributor.authorHuzar, U.-
dc.date.accessioned2021-02-18T19:31:59Z-
dc.date.available2021-02-18T19:31:59Z-
dc.date.issued2021-02-18-
dc.identifier.citationРуденко В. Сучасні особливості формування та реалізації маркетингової політики підприємств індустрії гостинності / В. Руденко, У. Гузар // Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : зб. тез доп. Міжнар. наук.- практ. конф. (26-27 листопада 2020 року, м. Львів). - Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2020. - С. 355-357.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/28657-
dc.description.abstractМетою нашого дослідження є характеристика особливостей формування та реалізації маркетингової політики підприємств індустрії гостинності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингова політикаuk_UA
dc.subjectіндивідуалізація послугuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectпопитuk_UA
dc.titleСучасні особливості формування та реалізації маркетингової політики підприємств індустрії гостинностіuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:"Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Руденко_Гузар_2020.pdf559.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.