Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26621
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Юрко, Н. А. | - |
dc.contributor.author | Стифанишин, І. М. | - |
dc.contributor.author | Проценко, У. М. | - |
dc.contributor.author | Тиндик, Н. А. | - |
dc.contributor.author | Yurko, N. A. | - |
dc.contributor.author | Styfanyshyn, I. M. | - |
dc.contributor.author | Protsenko, U. M. | - |
dc.contributor.author | Tyndyk, N. A. | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-16T10:07:49Z | - |
dc.date.available | 2020-09-16T10:07:49Z | - |
dc.date.issued | 2020-09-16 | - |
dc.identifier.citation | Безпечне освітнє середовище : основні характеристики мобінгу та булінгу / Юрко Н. А., Стифанишин І. М., Проценко У. М., Тиндик Н. А. // Logos online. - 2020. - № 11. - С. 1-6. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26621 | - |
dc.description.abstract | Ефективність освітнього середовища можлива лише за умови фізичного, соціального і психологічного комфорту та безпечної взаємодії всіх учасників освітнього процесу. З огляду на масштаби та наслідки проявів жорстокості й насильства в освітніх установах, виникає потреба детального аналізу та привернення уваги громадськості до цієї проблеми. У статті розглянуто основні характеристики мобінгу та булінгу, як найпоширеніших проявів агресії в освітньому просторі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | мобінг | uk_UA |
dc.subject | булінг | uk_UA |
dc.subject | освітнє середовище | uk_UA |
dc.subject | агресія | uk_UA |
dc.subject | протидія | uk_UA |
dc.title | Безпечне освітнє середовище : основні характеристики мобінгу та булінгу | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Юрко_Стифанишин_Проценко_Тиндик_2020_Логос.pdf | 511.65 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.