Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26570
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМамешина, Маргарита Анатоліївна-
dc.date.accessioned2020-09-14T06:54:31Z-
dc.date.available2020-09-14T06:54:31Z-
dc.date.issued2020-09-14-
dc.identifier.citationМамешина М. А. Диференціація змісту навчальних занять з фізичного виховання учнів 7-9 класів з урахуванням показників фізичного здоров'я та фізичної підготовленості : дис. ...канд. наук з фіз. виховання та спорту : 24.00.02 / Мамешина Маргарита Анатоліївна. - Харків, 2020. - 399 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/26570-
dc.description.abstractСтійка тенденція до погіршення стану здоров’я та зниження фізичної підготовленості учнівської молоді, яка відмічається останнім часом, обумовлює необхідність модернізації процесу фізичного виховання в закладах освіти. Тому, пошук інноваційних підходів до організації фізичного виховання в закладах загальної середньої освіти є важливою та актуальною умовою підвищення ефективності освітньо-виховного процесу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХарківuk_UA
dc.subjectдиференціаціяuk_UA
dc.subjectфізичне вихованняuk_UA
dc.subjectфізичне здоров’яuk_UA
dc.subjectфізична підготовленістьuk_UA
dc.subject,учні 7−9-х класівuk_UA
dc.titleДиференціація змісту навчальних занять з фізичного виховання учнів 7-9 класів з урахуванням показників фізичного здоров'я та фізичної підготовленостіuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мамешина_Dissertacija_2020.pdf3.68 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.