Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/25582
Title: Особливості використання засобів маркетингової комунікації в діяльності фітнес-клубу
Authors: Боднар, Анастасія
Середа, Наталія
Стадник, Світлана
Keywords: фітнес-клуб
маркетингові комунікації
інтернет-ресурси
Issue Date: 7-May-2020
Citation: Боднар А. Особливості використання засобів маркетингової комунікації в діяльності фітнес-клубу / Анастасія Бондар, Наталія Середа, Світлана Стадник // Проблеми активізації рекреаційно-оздоровчої діяльності населення : матеріали ХІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (23–24 квітня 2020 року, м. Львів). – Львів, 2020. - С. 24-27.
Abstract: На підставі отриманих даних, здійснено теоретичне узагальнення та практичне вирішення актуальної наукової проблеми щодо використання засобів маркетингових комунікацій в діяльності фітнес-клубів. Визначено основні засоби маркетингових комунікацій які використовуються в діяльності фітнес-клубів. Встановлено, що діяльності фітнес-клубів повинна бути спрямована на впровадження та використання засобів маркетингових комунікацій.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/25582
Appears in Collections:"Проблеми активізації рекреаційно-оздоровчої діяльності населення"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zb_FtR_2020_1_04_024-027.pdf699.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.