Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/24324
Title: Маркетингові дослідження сучасних критеріїв сегментації ринку релігійного туризму
Authors: Іванова, Лілія
Вовчанська, Ольга
Ivanova, Liliia
Vovchanska, Olha
Keywords: ринок туристичних послуг
релігійний туризм
паломництво
релігійний туризм
маркетингові дослідження
Issue Date: 2019
Citation: Іванова Л. О. Маркетингові дослідження сучасних критеріїв сегментації ринку релігійного туризму / Іванова Лілія, Вовчанська Ольга // Perspectives of world science and education : abstracts of IV International Scientific and Practical Conference (Osaka, Japan 25-27 December 2019). - Osaka, 2019. - P. 412-420.
Abstract: У статті охарактеризовано сучасний стан розвитку світового ринку релігійного туризму, досліджено його поточну і перспективну кон’юнктури. Проаналізовано сегментацію ринку релігійного туризму за найважливішими критеріями. Здійснено маркетингове аналізування сучасних тенденцій функціонування світового ринку релігійного туризму.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/24324
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іванова Л., Вовчанська О..pdf92.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.