Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/24186
Title: Вступ. Сутність, мета і завдання маркетингового менеджменту соціально- культурної сфери : тема 2
Authors: Атаманюк, Дмитро
Atamaniuk, Dmytro
Кафедра економіки та менеджменту
Keywords: кафедра економіки та менеджменту
Менеджмент мистецтва
види маркетингу
маркетингове середовище
Issue Date: 2-Feb-2020
Citation: Атаманюк Д. В. Вступ. Сутність, мета і завдання маркетингового менеджменту соціально- культурної сфери : тема 2 / Атаманюк Д. В. - Львів, 2020. - 17 с.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/24186
Appears in Collections:Конспекти лекцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Т 8,9хОсновии маркет.pdf450.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.