Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/24179
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАтаманюк, Дмитро-
dc.contributor.authorAtamaniuk, Dmytro-
dc.contributor.authorКафедра економіки та менеджменту-
dc.date.accessioned2020-02-03T09:25:46Z-
dc.date.available2020-02-03T09:25:46Z-
dc.date.issued2020-02-02-
dc.identifier.citationАтаманюк Д. В. Еволюція концепції маркетингового менеджменту : тема 2 / Атаманюк Д. В. - Львів, 2019. - 10 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/24179-
dc.description.abstractКонцепція маркетингового менеджменту – це система наукво обгрунтованих уявлень про закономірності виробничо-збутової діяльності підприємств, організацій чи окремих осіб в умовах ринкової економіки.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкафедра економіки та менеджментуuk_UA
dc.subjectМенеджмент мистецтваuk_UA
dc.subjectмаркетинговий менеджментuk_UA
dc.titleЕволюція концепції маркетингового менеджменту : тема 2uk_UA
dc.typeSynopsisuk_UA
Appears in Collections:Конспекти лекцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лтема2 Концепції М.pdf419.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.