Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/24179
Title: Еволюція концепції маркетингового менеджменту : тема 2
Authors: Атаманюк, Дмитро
Atamaniuk, Dmytro
Кафедра економіки та менеджменту
Keywords: кафедра економіки та менеджменту
Менеджмент мистецтва
маркетинговий менеджмент
Issue Date: 2-Feb-2020
Citation: Атаманюк Д. В. Еволюція концепції маркетингового менеджменту : тема 2 / Атаманюк Д. В. - Львів, 2019. - 10 с.
Abstract: Концепція маркетингового менеджменту – це система наукво обгрунтованих уявлень про закономірності виробничо-збутової діяльності підприємств, організацій чи окремих осіб в умовах ринкової економіки.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/24179
Appears in Collections:Конспекти лекцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лтема2 Концепції М.pdf419.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.