Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/23519
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЩука, Галина-
dc.date.accessioned2019-11-26T08:47:11Z-
dc.date.available2019-11-26T08:47:11Z-
dc.date.issued2019-11-
dc.identifier.citationЩука Г. Стереотипи туристичного маркетингу: аналіз розвитку туризму в Закарпатті / Галина Щука // Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку туризму в регіонах України : матеріали IV Всеукр. наук.-практ. конф. (18–19 жовтня 2019 року, м. Львів). – Львів, 2019. - С. 12-14.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/23519-
dc.description.abstractЗ огляду на унікальне геополітичне розташування Закарпаття, його природно-ресурсний та демографічний потенціал, історико-архітектурну спадщину тощо туризм є найбільш привабливою сферою для інвестицій та розвитку як з боку держави, так і приватного бізнесу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectтуристичний маркетингuk_UA
dc.subjectЗакарпаттяuk_UA
dc.titleСтереотипи туристичного маркетингу: аналіз розвитку туризму в Закарпаттіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку туризму в регіонах України"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ZK_Tourism_2019_03.pdf447.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.