Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/22473
Title: Нативна реклама - сучасний тренд в маркетинговій політиці інтернет-комунікацій
Authors: Іванова, Лілія
Вовчанська, Ольга
Ivanova, Liliia
Vovchanska, Olha
Keywords: нативна реклама
інтернет-комунікації
маркетингова політика
Issue Date: 16-Oct-2019
Citation: Іванова Л. О. Нативна реклама - сучасний тренд в маркетинговій політиці інтернет-комунікацій / Іванова Л. О., Вовчанська О. М. // Economy and society: the modern foundation for human development : proceedings of the Conference (April 26th, 2019). - Leipzig, 2019. - P. 75-77.
Abstract: З кожним роком нативна реклама набуває все більшої популярності, а згідно з прогнозами компаній Enders Analysis і Yahoo, які були представлені у звіті «Нативна реклама в Європі до 2020 року», частка нативної реклами у 2020 р. зросте більше, ніж у півтора рази порівняно з 2016 р., і займе 56% європейського ринку медійної реклами. За даними дослідження IHS Technology, до 2020 р. 63,2% Інтернет- реклами буде нативною і сформує ринок у 53 млрд дол. США
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/22473
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іванова Л., Вовчанська O..pdf59.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.