Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/21119
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГуль, Іван-
dc.contributor.authorHul, Ivan-
dc.date.accessioned2019-05-28T07:40:30Z-
dc.date.available2019-05-28T07:40:30Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationГуль І. Г. Теоретико-методологічні основи ціноутворення на продукцію та послуги мисливського господарства / І. Г. Гуль // Екологічний менеджмент у загальній системі управління: зб. тез доп. ХІ щоріч. Всеукр. наук. конф. (м. Суми, 20-21 квітня 2011 р.). - Суми, 2011. - Ч.1. - С. 86-90.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/21119-
dc.description.abstractЦіна є однією із найважливіших економічних категорій, оскільки має неабиякий вплив на виробничо-господарську діяльність будь-якого окремого підприємства так і всієї країни вцілому, виступає як грошовий вираз вартості продукції, а через попит та пропозицію відображає інтереси виробника та потреби і можливості споживача.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмисливське господарствоuk_UA
dc.subjectціноутворенняuk_UA
dc.subjectпослуги мисливського господарстваuk_UA
dc.subjectпродукція мисливського господарстваuk_UA
dc.titleТеоретико-методологічні основи ціноутворення на продукцію та послуги мисливського господарстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2011. Теор_метод_осн_ціноутв_Гуль_Hul.pdf203.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.