Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/20674
Title: Роль якості при формуванні маркетингової стратегії підприємствами готельного господарства
Authors: Іванова, Лілія
Ivanova, Liliia
Keywords: роль якості
формування
маркетингова стратегія
підприємства
готельне господарство
надання послуг
Issue Date: 2009
Citation: Іванова Л. Роль якості при формуванні маркетингової стратегії підприємствами готельного господарства / Л. О. Іванова // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 3. - С. 50-56.
Abstract: За результатами здійснених комплексних маркетингових досліджень висвітлено проблеми якості надання основних та додаткових послуг підприємств готельного господарства України, окреслено засади формування маркетингової стратегії.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/20674
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іванова Л. Маркетинг в Укр....pdf514.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.