Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/1761
Title: Гендерні особливості ставлення вчителів до уроку фізичної культури
Authors: Фащук, Олександра
Keywords: фізична культура
гендер
гендерна освіта
Issue Date: 2010
Citation: Фащук О. Гендерні особливості ставлення вчителів до уроку фізичної культури / Олександра Фащук // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. культури та спорту / за заг. ред. Євгена Приступи. - Л., 2010. - Вип. 14, т. 2. - С. 259 - 263.
Abstract: Стаття присвячена аналізові ставлення вчителів до уроку фізкультури з урахуванням гендерних особливостей. Для вирішення завдань були використані такі методи: аналіз літературних джерел, анкетування, математико-статистична обробка результатів дослідження. Автор аналізує гендерні позиції та переконання вчителів та учнів щодо уроку фізичної культури. Обґрунтовує актуальність впровадження в навчальні програми підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації вчителів фізичної культури питання гендерної проблематики.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/1761
Appears in Collections:"Молода спортивна наука України"

Files in This Item:
File SizeFormat 
Фащук_111.pdf142.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.