Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17272
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗадорожна, Ольга-
dc.contributor.authorХіменес, Христина-
dc.contributor.authorНерода, Неоніла-
dc.contributor.authorZadorozhna, Olha-
dc.contributor.authorKhimenes, Khrystyna-
dc.contributor.authorNeroda, Neonila-
dc.date.accessioned2019-02-05T13:12:11Z-
dc.date.available2019-02-05T13:12:11Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЗадорожна О. Р. Спортивний маркетинг: стан та перспективи досліджень / О. Р. Задорожна, Х. Р. Хіменес, Н. В. Нерода // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - Чернігів, 2015. - Вип. 129(1). - С. 94-97.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17272-
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості розвитку та завдання спортивного маркетингу як специфічної сфери соціокультурних послуг, що охоплює організовані форми занять спортом з різними цілями, а також діяльність щодо їх забезпечення. Визначено необхідність удосконалення системи знань щодо механізмів просування товарів та послуг, що належать до галузі фізичної культури та спорту, у Всесвітній мережі Інтернет.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectспортивний маркетингuk_UA
dc.subjectспортивне підприємництвоuk_UA
dc.subjectІнтернетuk_UA
dc.titleСпортивний маркетинг: стан та перспективи дослідженьuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Задорожна_Хіменес_Нерода_VchdpuPN_2015_129(1)__23.pdf464.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.