Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17272
Title: Спортивний маркетинг: стан та перспективи досліджень
Authors: Задорожна, Ольга
Хіменес, Христина
Нерода, Неоніла
Zadorozhna, Olha
Khimenes, Khrystyna
Neroda, Neonila
Keywords: спортивний маркетинг
спортивне підприємництво
Інтернет
Issue Date: 2015
Citation: Задорожна О. Р. Спортивний маркетинг: стан та перспективи досліджень / О. Р. Задорожна, Х. Р. Хіменес, Н. В. Нерода // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - Чернігів, 2015. - Вип. 129(1). - С. 94-97.
Abstract: У статті розглянуто особливості розвитку та завдання спортивного маркетингу як специфічної сфери соціокультурних послуг, що охоплює організовані форми занять спортом з різними цілями, а також діяльність щодо їх забезпечення. Визначено необхідність удосконалення системи знань щодо механізмів просування товарів та послуг, що належать до галузі фізичної культури та спорту, у Всесвітній мережі Інтернет.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17272
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Задорожна_Хіменес_Нерода_VchdpuPN_2015_129(1)__23.pdf464.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.