Відношення до навчального процесу, самооцінка успішності, стомлення та його причини у процесі навчання сільських та міських школярів

Loading...
Thumbnail Image

Date

2010

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

Відомі значні розбіжності міських і сільських шкіл у технічному забезпеченні, режимі та умовах роботи шкіл, рівні фізичної підготовленості учнів. Вивчення ставлення до навчального процесу, самооцінки успішності, стомлення та його причини у процесі навчання учнів сільських та міських ЗОШ дозволить сформувати певну стратегію оптимізації рухової активності сільських школярів. Встановлено, що рівень мотивації до набуття знань у сільських учнів вищий. Основними ж причинами втоми сільські діти назвали– "багато уроків", "важкий для засвоєння матеріал".

Description

Keywords

школярі, самооцінка, успішність, втома

Citation

Гордійчук В. Відношення до навчального процесу, самооцінка успішності, стомлення та його причини у процесі навчання сільських та міських школярів / Віктор Гордійчук // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. культури та спорту / за заг. ред. Євгена Приступи. - Л., 2010. - Вип. 14, т. 2. - С. 56 - 60.