Відношення до навчального процесу, самооцінка успішності, стомлення та його причини у процесі навчання сільських та міських школярів
Loading...
Date
2010
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Відомі значні розбіжності міських і сільських шкіл у технічному забезпеченні, режимі та умовах роботи шкіл, рівні фізичної підготовленості учнів. Вивчення ставлення до навчального процесу, самооцінки успішності, стомлення та його причини у процесі навчання учнів сільських та міських
ЗОШ дозволить сформувати певну стратегію оптимізації рухової активності сільських школярів. Встановлено, що рівень мотивації до набуття знань у сільських учнів вищий. Основними ж причинами втоми
сільські діти назвали– "багато уроків", "важкий для засвоєння матеріал".
Description
Keywords
школярі, самооцінка, успішність, втома
Citation
Гордійчук В. Відношення до навчального процесу, самооцінка успішності, стомлення та його причини у процесі навчання сільських та міських школярів / Віктор Гордійчук // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. культури та спорту / за заг. ред. Євгена Приступи. - Л., 2010. - Вип. 14, т. 2. - С. 56 - 60.