Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17044
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБогдановська, Н.-
dc.contributor.authorОдинець, Тетяна-
dc.contributor.authorOdynets, Tetiana-
dc.date.accessioned2019-01-30T08:38:45Z-
dc.date.available2019-01-30T08:38:45Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБогдановська Н. В. Теоретичні та методичні особливості викладання навчального предмета "Основи здоров'я" / Богдановська Н. В., Одинець Т. Є. // Вісник Запорізького університету. Фізичне виховання та спорт. - Запоріжжя, 2015. - № 1. - С. 104-109.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17044-
dc.description.abstractУ статті визначено фактори успішності викладання навчального предмета «Основи здоров’я». Формування здорового способу життя в учнів загальноосвітніх шкіл через освіту виокремлено як один із пріоритетних напрямів державної політики в її розвитку. Одним зі шляхів оновлення її змісту й узгодження із сучасними потребами є орієнтація навчальних програм на набуття ключових компетентностей і створення ефективних механізмів їх запровадження. Мета – визначити теоретико-методичні особливості викладання «Основ здоров’я» в умовах сучасної загальноосвітньої школи. Методи дослідження: теоретичний аналіз та узагальнення даних науково-методичної літератури та всесвітньої інформаційної мережі Інтернет; індукція, дедукція та класифікація. Теоретичний аналіз науково-методичної літератури з проблеми дослідження засвідчив, що успішність формування в дітей навичок здорового способу життя, а також прийняття самостійних рішень стосовно підтримки та зміцнення свого здоров’я забезпечується створенням низки педагогічних умов, розвитком мотиваційної, когнітивної та поведінково-діяльнісної сфери вихованців на уроках та в повсякденній життєдіяльності. Успішна практична реалізація та викладання навчального предмета «Основи здоров’я» можливі на основі таких компонентів: мотиваційного (поєднання знань основ збереження життя і здоров’я з ціннісними орієнтаціями на задоволення соціально-значимих і особистісно-орієнтованих потреб); операційного (засоби, методи і форми організації діяльності, способи планування і регулювання її перетворювальними процесами); інформаційного (поєднання в собі знання про фізичну, соціальну, психічну, духовну складову здоров’я, основні умови і способи його збереження, основні засади здорового способу життя та безпеки життєдіяльності).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectоснови здоров’яuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.titleТеоретичні та методичні особливості викладання навчального предмета "Основи здоров'я"uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Одинець_Vznu_FViS_2015_1_19.pdf456.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.