Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17044
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Богдановська, Н. | - |
dc.contributor.author | Одинець, Тетяна | - |
dc.contributor.author | Odynets, Tetiana | - |
dc.date.accessioned | 2019-01-30T08:38:45Z | - |
dc.date.available | 2019-01-30T08:38:45Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Богдановська Н. В. Теоретичні та методичні особливості викладання навчального предмета "Основи здоров'я" / Богдановська Н. В., Одинець Т. Є. // Вісник Запорізького університету. Фізичне виховання та спорт. - Запоріжжя, 2015. - № 1. - С. 104-109. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/17044 | - |
dc.description.abstract | У статті визначено фактори успішності викладання навчального предмета «Основи здоров’я». Формування здорового способу життя в учнів загальноосвітніх шкіл через освіту виокремлено як один із пріоритетних напрямів державної політики в її розвитку. Одним зі шляхів оновлення її змісту й узгодження із сучасними потребами є орієнтація навчальних програм на набуття ключових компетентностей і створення ефективних механізмів їх запровадження. Мета – визначити теоретико-методичні особливості викладання «Основ здоров’я» в умовах сучасної загальноосвітньої школи. Методи дослідження: теоретичний аналіз та узагальнення даних науково-методичної літератури та всесвітньої інформаційної мережі Інтернет; індукція, дедукція та класифікація. Теоретичний аналіз науково-методичної літератури з проблеми дослідження засвідчив, що успішність формування в дітей навичок здорового способу життя, а також прийняття самостійних рішень стосовно підтримки та зміцнення свого здоров’я забезпечується створенням низки педагогічних умов, розвитком мотиваційної, когнітивної та поведінково-діяльнісної сфери вихованців на уроках та в повсякденній життєдіяльності. Успішна практична реалізація та викладання навчального предмета «Основи здоров’я» можливі на основі таких компонентів: мотиваційного (поєднання знань основ збереження життя і здоров’я з ціннісними орієнтаціями на задоволення соціально-значимих і особистісно-орієнтованих потреб); операційного (засоби, методи і форми організації діяльності, способи планування і регулювання її перетворювальними процесами); інформаційного (поєднання в собі знання про фізичну, соціальну, психічну, духовну складову здоров’я, основні умови і способи його збереження, основні засади здорового способу життя та безпеки життєдіяльності). | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | основи здоров’я | uk_UA |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.subject | педагогічні умови | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.title | Теоретичні та методичні особливості викладання навчального предмета "Основи здоров'я" | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Одинець_Vznu_FViS_2015_1_19.pdf | 456.47 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.