Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/16941
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШинкарук, Олена-
dc.date.accessioned2019-01-25T11:37:33Z-
dc.date.available2019-01-25T11:37:33Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationШинкарук О. Маркетингова діяльність МОК в умовах зростання популярності Олімпійських ігор у світі / Олена Шинкарук // Молода спортивна наука України: зб. наук. пр. з галузі фіз. культури та спорту. - Львів, 2011. - Вип. 15, т. 1. - С. 380-383.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/16941-
dc.description.abstractМета - виявити проблеми та теоретично обгрунтувати необхідність удосконалення маркетингової політики МОК.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФКuk_UA
dc.subjectОлімпійський рухuk_UA
dc.subjectспортuk_UA
dc.subjectбізнесuk_UA
dc.subjectкомерціалізація спортуuk_UA
dc.subjectнекомерційний маркетингuk_UA
dc.titleМаркетингова діяльність МОК в умовах зростання популярності Олімпійських ігор у світіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Молода спортивна наука України"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шинкарук О..pdf1.94 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.