Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/16723
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКуцев, Валентин-
dc.contributor.authorKutsev, Valentyn-
dc.date.accessioned2019-01-04T10:07:43Z-
dc.date.available2019-01-04T10:07:43Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationКуцев В. Маркетингова діяльність організацій сфери футболу / Валентин Куцев // Молода спортивна наука України: зб. наук. пр. з галузі фіз. культури та спорту. - Львів, 2009. - Вип. 13, т. 4. - С. 101-104.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/16723-
dc.description.abstractМета - обгрунтувати підходи до використання маркетингових технологій сфери футболу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФКuk_UA
dc.subjectсфера футболуuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectтехнологіїuk_UA
dc.subjectспонсорствоuk_UA
dc.subjectдоходи від телебаченняuk_UA
dc.subjectФІФАuk_UA
dc.subjectКЕФАuk_UA
dc.subjectФФУuk_UA
dc.titleМаркетингова діяльність організацій сфери футболуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Молода спортивна наука України"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Куцев В..pdf1.57 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.