Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/1617
Title: Характеристика маркетингової діяльності в системі дитячо-юнацьких спортивних шкіл
Authors: Середа, Наталія
Keywords: дитячо-юнацька спортивна школа
маркетинг
ринок фізкультурно-спортивних послуг
Issue Date: 2011
Citation: Середа Н. Характеристика маркетингової діяльності в системі дитячо-юнацьких спортивних шкіл / Наталія Середа // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Євгена Приступи. - Л., 2011. - Вип. 15, т. 4. - С. 139 - 144.
Abstract: У статті автор розкриває сутність ринку в сфері фізичної культури і спорту, характеризує місце дитячо-юнацької спортивної школи на ньому; автор виявив необхідність переходу на ринкові відносини в системі дитячо-юнацького спорту, що потребує до використання маркетингового підходу. Обґрунтовано адекватність реалізації маркетингової діяльності у системі спортивних шкіл з урахуванням специфіки їх функціонування. Проаналізовано статистичну інформацію, яка відображує сучасний рівень залучення дітей та молоді віком 6 – 18 років до занять фізичною культурою та спортом у дитячо-юнацьких спортивних школах Харківської області.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/1617
Appears in Collections:"Молода спортивна наука України"

Files in This Item:
File SizeFormat 
Середа_107.pdf172.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.