Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12658
Title: Засади ефективного планування маркетингу кооперативними торговельними підприємствами
Authors: Іванова, Лілія
Ivanova, Liliia
Keywords: маркетинг
торговельне підприємство
Issue Date: 2012
Citation: Іванова Л. О. Засади ефективного планування маркетингу кооперативними торговельними підприємствами / Іванова Л. О. // Кооперативна модель економічного розвитку в умовах глобалізації : наук. конф. проф.-виклад. складу і аспірантів навч.-наук. комплексу "Академія". - Львів, 2012. - С. 31-33.
Abstract: Ефективне планування маркетингу кооперативними торговельними підприємствами дозволить чіткіше оцінювати ринкову ситуацію та її можливі наслідки, вживати заходи щодо контролю ситуації, проводити своєчасну корекцію стратегії і тактику кооперативного торговельного підприємства.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12658
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іванова Л..pdf285.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.