Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12656
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.date.accessioned2018-08-14T10:19:50Z-
dc.date.available2018-08-14T10:19:50Z-
dc.date.issued1998-
dc.identifier.citationІванова Л. О. Комфортність послуг як елемент ціноутворення / Іванова Л. О. // Управління організацією: діагностика, стратегія, ефективність : матеріали IV Всеукр. наук.-практ. конф. (26-27 березня 1998 р.). - Київ ; Трускавець, 1998. - С. 59-60.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12656-
dc.description.abstractРезультати проведеного дослідження дають можливість сформулювати запежність ціни готельних місць від рівня їх комфортності. За основу були прийняті десять елементів комфортності готельних номерів: кількість місць у номері, наявність умивальника, туалету, душу або ванної, телефона, телевізора, радіо, холодильника,передпокою і другої кімнати.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкомфортність послугuk_UA
dc.subjectціноутворенняuk_UA
dc.subjectготельuk_UA
dc.subjectготельні послугиuk_UA
dc.titleКомфортність послуг як елемент ціноутворенняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іванова Л..pdf190.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.