Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12629
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСкибінський, С.-
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorSkybinskyi, S.-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.date.accessioned2018-08-14T07:32:44Z-
dc.date.available2018-08-14T07:32:44Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationСкибінський С. В. Роль інформації та реклами у туристичному бізнесі / С. В. Скибінський, Л. О. Іванова // Маркетинг : теорія і практика : матеріали VI Міжнар. наук.-практ. конф. (18-20 вересня 2002 р.). - Київ, 2002. - С. 96-98.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12629-
dc.description.abstractІнформація у сфері туризму є не тільки одним з інструментів бізнесу, пов'язаного з наданням різних видів послуг, але і водночас об'єктом купівлі-продажу. Необхідну інформацію турист отримує також і під час мандрівки або відпочинку. Носіями інформації виступають туристичні бюро, гіди, екскурсоводи, провідники, стюардеси та інші організації чи працівники туристичної галузі. Безпосередньо з інформацією пов'язана робота системи замовлень та продажу туристичних послуг в транспортних підприємствах, готелях, ресторанах, агенціях подорожей.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectтуристичний бізнесuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.titleРоль інформації та реклами у туристичному бізнесіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
С. Скибінський, Л. Іванова.pdf269.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.