Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12569
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтахів, Ірина-
dc.contributor.authorСтасюк, О.-
dc.contributor.authorStakhiv, Iryna-
dc.contributor.authorStasiuk, O.-
dc.date.accessioned2018-08-09T11:05:57Z-
dc.date.available2018-08-09T11:05:57Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСтахів І. М. Бренд-менеджмент в спортивно-оздоровчій сфері / Стахів І. М., Стасюк О. М. // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Економіка : зб. наук. пр. - Ужгород, 2017. - Вип. 1(49), т. 1. - С. 71-74.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12569-
dc.description.abstractУ статті виявлено основні аспекти управління орендами в сфері спортивно-оздоровчих послуг, а також основні причини, що перешкоджають появі світових брендів в Україні. Охарактеризовано сутність поняття спортивного менеджменту. Також виділено, що розвиток ринку спортивно-оздоровчих послуг є рушійною силою для розвитку економіки країни та добробуту населення. Зроблено висновок, що в українських фітнес клубах є перспективи стати брендами і надавати якісні спортивно-оздоровчі послуги, але існує ряд негативних факторів, які стримують їх розвиток на споживчому ринку, що чітко виокремлено в дослідженні.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectбренд-менеджментuk_UA
dc.subjectспортивно-оздоровчі послугиuk_UA
dc.subjectфітнес клубиuk_UA
dc.subjectспортивний менеджментuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectякість послугuk_UA
dc.titleБренд-менеджмент в спортивно-оздоровчій сферіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стахів І., Стасюк О..pdf722.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.