Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12569
Title: Бренд-менеджмент в спортивно-оздоровчій сфері
Authors: Стахів, Ірина
Стасюк, О.
Stakhiv, Iryna
Stasiuk, O.
Keywords: бренд-менеджмент
спортивно-оздоровчі послуги
фітнес клуби
спортивний менеджмент
бренд
якість послуг
Issue Date: 2017
Citation: Стахів І. М. Бренд-менеджмент в спортивно-оздоровчій сфері / Стахів І. М., Стасюк О. М. // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Економіка : зб. наук. пр. - Ужгород, 2017. - Вип. 1(49), т. 1. - С. 71-74.
Abstract: У статті виявлено основні аспекти управління орендами в сфері спортивно-оздоровчих послуг, а також основні причини, що перешкоджають появі світових брендів в Україні. Охарактеризовано сутність поняття спортивного менеджменту. Також виділено, що розвиток ринку спортивно-оздоровчих послуг є рушійною силою для розвитку економіки країни та добробуту населення. Зроблено висновок, що в українських фітнес клубах є перспективи стати брендами і надавати якісні спортивно-оздоровчі послуги, але існує ряд негативних факторів, які стримують їх розвиток на споживчому ринку, що чітко виокремлено в дослідженні.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/12569
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стахів І., Стасюк О..pdf722.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.