Фітнес-ігри як допоміжні засоби фізичного виховання школярів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2018

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Мета: охарактеризувати найбільш корисні інтерактивні фітнес-ігри, визначити й актуалізувати перспективи їх застосування. Методи: теоретичний аналіз та узагальнення даних наукової і методичної літератури та джерел інформаційної мережі інтернет. Результати: представлено й обговорено характеристики й аспекти впровадження фітнес-ігор у фізичне виховання школярів, а також сучасні дослідження щодо впливу їх на фізичну активність школярів. Висновки: використання фітнес-ігор як допоміжних засобів– це сучасна тенденція у шкільній освіті, яка ознайомлює з різними видами спортивної діяльності, поліпшує процес опанування спортивними навичками.

Опис

Ключові слова

фізичне виховання, фітнес-ігри, активні відеоігри, розвиток, мотивація, технічні засоби навчання

Бібліографічний опис

Чухланцева Н. Фітнес-ігри як допоміжні засоби фізичного виховання школярів [Електронний ресурс] / Наталя Чухланцева, Тетяна Напалкова // Спортивна наука України. - 2018. - № 1(83). - С. 56-64. - Режим доступу : http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/snu/article/view/675/654