Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/10843
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПавленчик, Анатолій-
dc.contributor.authorPavlenchyk, Anatolii-
dc.date.accessioned2018-06-01T09:42:39Z-
dc.date.available2018-06-01T09:42:39Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПавленчик А. Сувенірний брендинг як компонент формування привабливості іноземного туризму в Україні / А. Павленчик // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфери обслуговування : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. - Львів, 2017. - С. 138-141.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/10843-
dc.description.abstractОдним із напрямів пожвавлення іноземного туризму і є піднесення так званого бренда «Україна», складовою частиною якого може стати не лише промоція туризму, поліпшення іміджу й розбудова туристичної інфраструктури, але й популяризація сувенірної продукції як складової маркетингової парадигми промоції території. Сувенір може стати візуальним носієм ідентифікації чітко визначеної туристичної дестинації.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФКuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectсувенірний брендингuk_UA
dc.titleСувенірний брендинг як компонент формування привабливості іноземного туризму в Україніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
А. Павленчик.pdf55.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.