Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/10843
Title: Сувенірний брендинг як компонент формування привабливості іноземного туризму в Україні
Authors: Павленчик, Анатолій
Pavlenchyk, Anatolii
Keywords: туризм
сувенірний брендинг
Issue Date: 2017
Publisher: ЛДУФК
Citation: Павленчик А. Сувенірний брендинг як компонент формування привабливості іноземного туризму в Україні / А. Павленчик // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфери обслуговування : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. - Львів, 2017. - С. 138-141.
Abstract: Одним із напрямів пожвавлення іноземного туризму і є піднесення так званого бренда «Україна», складовою частиною якого може стати не лише промоція туризму, поліпшення іміджу й розбудова туристичної інфраструктури, але й популяризація сувенірної продукції як складової маркетингової парадигми промоції території. Сувенір може стати візуальним носієм ідентифікації чітко визначеної туристичної дестинації.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/10843
Appears in Collections:"Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
А. Павленчик.pdf55.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.