Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/1060
Title: Актуальні питання щодо впровадження маркетингу у сферу фізичної культури і спорту
Authors: Самодай, Валентина
Keywords: спортивна індустрія
маркетинг
PR-технології
фізична культура
спортивний продукт (послуга)
Issue Date: 2013
Citation: Самодай В. Актуальні питання щодо впровадження маркетингу у сферу фізичної культури і спорту / Валентина Самодай // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Євгена Приступи. - Л., 2013. - Вип. 17, т. 4. - С. 158 - 165.
Abstract: Сфера фізичної культури та спорту є вагомою складовою ринкової системи держави та потребує інноваційних підходів до підготовки кадрового потенціалу як кваліфікованих маркетологів індустрії спорту для перетворення спортивної галузі в авторитетну бізнесову структуру країни. Указані аспекти дають можливість конкретизувати проблемні питання економіки спорту, оптимально мобілізувати потенціал цієї галузі для перетворення фізичної культури й спорту на прибутковий сектор національного бізнесу та розкрити перспективи для підвищення іміджу українського спорту на світовій арені.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/1060
Appears in Collections:"Молода спортивна наука України"

Files in This Item:
File SizeFormat 
Sam_27.pdf317.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.