Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 10 (Search time: 0.004 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2022Marketing factors of the tourism market’s operations in UkraineVovchanska, Olha; Ivanova, Liliya; Ozimek, Irena; Вовчанська, Ольга; Іванова, Лілія; Озімек, Ірена
2022Marketing analysis of diversification of the factors determining the market conditions of the space tourism marketVovchanska, Olha; Ivanova, Liliya; Вовчанська, Ольга; Іванова, Лілія
2022Modelling the impact of emigration upon social and economic development of the Carpathian region of UkraineLevytska, Olha; Mulska, Olha; Shushkova, Yulia; Ivaniuk, Ulana; Vasyltsiv, Taras; Krupin, Vitaliy; Ivanova, Liliya; Левицька, Ольга; Мульська, Ольга; Шушкова, Юлія; Іванюк, Уляна; Васильців, Тарас; Крупін, Віталій; Іванова, Лілія
2021Аmbient-маркетинг як складова маркетингових комунікацій підприємстваВовчанська, Ольга; Іванова, Лілія; Балук, Н. Р.; Vovchanska, Olga; Ivanova, Liliya; Baluk, N. R.
2021Тактильні технології маркетингуІванова, Лілія; Вовчанська, Ольга; Ivanova, Liliya; Vovchanska, Olga
2022-04-27Маркетинговий аналіз впливу інформаційних технологій на розвиток сільського туризмуВовчанська, Ольга; Іванова, Лілія; Vovchanska, Olga; Ivanova, Liliya
2022-05-05Глемпінг як маркетинговий продукт на ринку туризму і гостинностіІІванова, Лілія; Вовчанська, Ольга; Ivanova, Liliya; Vovchanska, Olga
2021-10QR-код як інструмент цифрового маркетингу в туристичному бізнесіВовчанська, Ольга; Іванова, Лілія; Vovchanska, Olga; Ivanova, Liliya
2022-02-25Маркетингові підходи до концепції сталої моди в умовах нової нормальностіВовчанська, Ольга; Іванова, Лілія; Vovchanska, Olga; Ivanova, Liliya
2022Сторітелінг в системі маркетингових комунікацій компаніїВовчанська, Ольга; Іванова, Лілія; Vovchanska, Olha; Ivanova, Liliya; Кафедра економіки та менеджменту